Snöblask - igen..suckar

Jag fortsatte på kaffe-temat och gjorde en anteckningsbok som doftar kaffe...hur kommer det sig, undrar du nu?
Jag penslade alla sidor med kaffe för att få den slitna looken och den bruna färgen. Tyg som pärm. Klicka på bilderna så blir de större.




Sedan gjorde jag ett collage tidigare i veckan där orange är basen. Man har ju en massa små lappar liggandes överallt och de har jag använt istället för att klippa av stora bitar. Så då fick jag användning för dem. (Jag hade beskurit fotona men det trasslade till sig när jag skulle ladda upp så nu blev det som det blev.)

Som ni kanske märker är det lite vår tema, med fåglar och blommor.




Jag var till Emmaus och förde gamla kläder och innanför dörren hittade jag en skatt eller rättare två. Genast lade jag beslag på två gamla bokföringsböcker, en kassabok och en dagbok. Gissa om jag var glad! Förståss betalade jag för dem...


Kommentarer
Postat av: krumeluran

Jag såg delar av böckerna hos Mari igår..... fattar inte hur du hittar allt... när jag går till samma ställe ser jag inget sånt coolt...



KRAM

2009-03-15 @ 08:47:47
URL: http://www.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0