Säg till om jag stör!

Eva Kilpis dikter går rakt in i hjärtat. Den här är en av min favoriter och som  funnits länge i mitt sinne!


"Säg till om jag stör",
sa han när han steg in,
"så går jag meddetsamma".
"Du inte bara stör",
svarade jag,
"du rubbar hela min existens.
Välkommen."

Eeva Kilpi


Mitt bloggande är under all kritik just nu. Ni får ursäkta.... jag känner mig så fri att göra annat och det ska man förvisso göra när det äntligen blivit vår/sommar!
Den här helgen MÅSTE jag få resten av fönstrena tvättade, ordna och dona i mitt sovrum osv. Få se hur mycket jag hinner med för jag ska dessutom träffa en jätte god väninna som jag inte sett till på ett tag.

Ha en riktigt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0